Učenici 6.a i 6.d razreda bili su na terenskoj nastavi na Jadro izletištu u pratnji razrednica i profesorice iz prirode. Obrazovni ciljevi su usvajanje i prepoznavanje ekoloških i kulturnih vrijednosti rijeke Jadro. Odgojni ciljevi su razvoj argumentiranog kritičkog stava prema zaštiti prirode i očuvanju kulturne baštine. Učenici su upoznali problematiku očuvanja i zaštite gornjeg toka rijeke Jadro, te povijesni razvoj naselja i gradova vezano za rijeku Jadro. Učenici su pogledali film o mekousnoj pastrvi i upoznali su se sa procesom umjetnog mrijesta. U sklopu radionice Skrivena poruka učenici su dobili karte, tragove i kompas kako bi se samostalno mogli orijentirati u prirodi. Spajajući znanje stečeno tijekom posjeta izletištu, sadržaj iz matematike, hrvatskog jezika i prirode, učenici su zajedničkim snagama otkrili skrivene riječi što Solinka ima za njih.
Diana Mihanović